Reklamační řád
Při reklamaci se Vám budeme snažit vyjít vstříc a záležitost neprodleně řešit. K rychlému a úspěšnému vyřízení reklamací prosím dodržujte následující.
- V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte nám zjištěné závady co nejdříve e-mailem, telefonicky nebo písemně. (viz Kontakty)
- Reklamace musí obsahovat popis zjištěných závad a jejich projevů.
- Reklamované zboží je nutno zaslat nebo doručit na adresu prodávajícího neboli provozovatele e-shopu.
- Zboží musí být zabalené, tak aby se předešlo případnému poškození při přepravě. Nejlépe v jeho původním obalu, není však podmínkou.
- Spolu se zbožím je nutno zaslat kopii dokladu o zakoupení a originál záručního listu.
- Prodávající o oprávněnosti reklamace rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího.
- Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění nároku na reklamaci, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé neodborným či nešetrným zacházením a chybnou manipulací, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi.
- Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
- Vyřizování reklamací podléhá ustanovením platných právních norem.